استراتژی سئو (SEO) در سال 2020
نوشته شده توسط : Elnaz

 


چگونه یک استراتژی SEO را برای سال 2020 ایجاد کنیم؟
در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.
یک جمله صحیح وجود دارد که اغلب نشنیده اید: استراتژی سئو در سال 2020 نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

این روزها، اغلب کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک می‌کنند. با این حال، وقتی بحث توسعه و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب‌وکار شما به میان می آید، تنها ایجاد محتوا براساس کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.

 استراتژی سئو چیست؟
استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای وب سایت به وسیله موضوع آن است که به موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند تا قصد یک کاربر هنگام جستجو را درک کند. با بهینه سازی یک صفحه وب سایت درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در موضوع آن، شما می توانید خبرگی خود را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه خوبی با کلمات کلیدی مرتبط با آن موضوع بدست آورید.

سئو چیست؟

بهینه ساز موتورهای جستجو (به اختصار seo) اشخاصی هستند که وب سایت ها را بهینه و کمک می کنند، که در رتبه بالاتری در نتایج موتور های جستجو قرار گیرند و “ترافیک واقعی ” بیشتری را به خود اختصاص دهد. در اصل سئو یک استراتژی بسیار تخصصی محتوایی است و به کسب وکارها کمک می کند تا فرصت هایی را برای افراد پیدا کند تا از طریق موتورهای جستجو به سؤالات مربوط به صنعت پاسخ دهند.

سه موضوع از سئو؛ که در یک استراتژی سئو می توان روی آن تمرکز کرد:
سئو داخلی: سئو با تمرکز روی محتوایی که در صفحه وجود دارد و بهینه سازی محتوای آن به وسیله کلمات کلیدی خاص کمک می کند، رتبه وب سایت به سرعت افزایش یابد.
سئو خارجی: سئو با تمرکز روی لینک هایی که متصل به وب سایت شما در هر جای اینترنت است، تعداد بک لینک ها و ناشران حامل این لینک ها که به وبسایت شما متصل هستند، به شما کمک می کنند تا در دید موتور جستجو نسبت به وب سایت شما اعتماد ایجاد شود. به این دلیل رتبه وب سایت شما بالاتر از بقیه نتایج قرار می گیرد.
سئو فنی: سئو با تمرکز روی معماری وب سایت شما و تست کردن بخش سرور آن وب سایت در نظر می گیرد، که صفحه وب شما از نظر فنی تنظیم شده است. گوگل همان اندازه که از محتوای آن استفاده می شود به کدهای آن نیز اهمیت می دهد. این ویژگی برای رتبه بندی وب سایت ها برای موتور جستجو به طور مخصوصی مهم است.
به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک روش بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را توسعه می دهد که محتوای درستی در مقابل دید کاربران قرار گیرد.
با این فرض، شما می توانید با برداشتن 9 قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سال 2020 تحت پوشش قرار گرفته است و رایگان از طرف در همین مقاله در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو داخلی تبدیل شوید.

فرآیند سئو

1. یک لیست از موضوعات درست کنید.
2. یک لیست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات ایجاد کنید.
3. صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.
4. وبلاگ در آن تنظیم کنید.
5. قدرت مقاله ها را هر هفته توسعه دهید.
6. یک پلن لینک سازی بسازید.
7. همه رسانه ها را قبل از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.
8. در مورد روش ها و اخبار سئو صحبت کنید.
9. ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را پیگیری کنید.

1. یک لیست از موضوعات درست کنید.
کلمات کلیدی قلب سئو هستند اما در واقع اولین قدم شما در رشد طبیعی نیست. اولین قدم شما ساخت لیستی از موضوعات است شما باید این کار را ماه به ماه انجام دهید.
برای شروع، یک لیست از 10 کلمات کوتاه گردآوری کنید و شرایط مرتبط با محصولات و خدمات در نظر بگیرید.از Google’s Keyword Tool برای شناسایی حجم جستجوی آن کلمات و تغییرات آن استفاده کنید که برای کسب و کار شما قابل درک باشد.

شما باید کلمات کلیدی کوتاه محبوب را به موضوعات مرتبط لینک کنید. همانطور که می گویند، اما شما به آسانی پست های وبلاگ های شخصی را نمی توانید با این کلمات کلیدی اختصاص بدهید. این کلمات کلیدی به سادگی قابل رقابت برای افزایش رتبه در گوگل هستند. اگر شما تازه به بهینه سازی وب سایت تان برای جستجو شروع کرده اید، ما در ادامه نحوه استفاده از این موضوع ها را آموزش می دهیم.
با استفاده از حجم جستجو و اندازه گیری بین آن ها، لیست تان به 15-10 از کلمات کلیدی کوتاه که برای شما مهم هستند محدود کنید سپس این لیست را بر اساس حجم جستجو ماهانه و ارتباط آن با کسب و کار خود به ترتیب اولویت رتبه بندی کنید.

برای مثال، اگر کسب وکار شما استخر شنا باشد و سعی دارید استخر فیبر گلاس رتبه بندی کنید-کلمات کلیدی کوتاه این عبارت ماهانه 11000 بار جستجو می شود – این کلمات کلیدی کوتاه، می تواند موضوعی باشد که نماینگر مبحث عمومی است که می خواهید درباره ی آن محتوا بگذارید. این کسب وکار باید با کلمات کلیدی طولانی که مرتبط با کلمات کلیدی کوتاه است شناسایی شود و ببینید چه مقدار حجم جستجوی مناسبی را به خود اختصاص می دهد و کمک می کنند به شما استخر فایبر گلاس را به خوبی تفسیر کنید.
ما هر یک از این کلمات را “رکن و ستون” می نامیم و آن را به عنوان پشتیبان اصلی برای “خوشه و مجموعه ” بزرگ تر، کلمات کلیدی طولانی استفاده می شود. در ادامه کدام یک ما را به مرحله بعد می برد…

2. یک لیست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات ایجاد کنید.
شناسایی کلمات کلیدی در جایی که بهینه سازی صفحه را آغاز می کنیم برای هر ستون و خوشه که مشخص کرده ایم از keyword tool google استفاده می کنیم تا 10 تا از کلمات کلیدی طولانی را شناسایی کنیم که در موضوع اصلی با کلمات کلیدی عمیق تر فرو رفته اند.

برای مثال معمولا برای تولید محتوا از موضوع سئو (seo) استفاده می کنیم. اما این موضوع خیلی سخته که رتبه خوبی در گوگل مثل یک موضوع محبوب به طور اختصاصی به تنهایی به دست آورد. ما با ایجاد چندین صفحه با هدف قرار دادن همان کلمه کلیدی، در خطر رقابت با محتوای خود هستید.–به طور بالقوه در همان صفحه نتایج موتورجستجو (SERP) –بنابراین ما همچنین در تولید محتوا، باید جستجوهای کلمات کلیدی اداره شود. عکس ها برای موتورهای جستجو بهینه شود. یک استراتژی سئو بسازیم (که شما درحال مطالعه آن هستید) و دیگر موضوع های فرعی را در داخل سئو قرار دهیم .

این کسب و کار را قادر می سازد افراد را با علایق و نگرانی های مختلف در مورد محصولات خود به ما جلب توجه کنند–در نهایت نقاط ورودی بیشتری برای کسانی که علاقه به خرید محصولی که شما دارید ایجاد می کنند.
با استفاده از موضوع های فرعی بالا آمده به وسیله پست های وبلاگ ها و نظرات وبسایت ها یک مفهوم خاص را که در موضوع بزرگ تر در قدم اول مشخص کردیم توضیح می دهیم. این موضوع های فرعی را به keyword tool وارد کنید تا کلمات کلیدی طولانی پایه اساس هر وبلاگ است شناسایی شود.

هم چنین برای این موضوع های فرعی خوشه یا گروه بسازید. خوب اگر شما 10 ستون یا تکیه دارید آنها باید هر یک به عنوان یک گروه شامل 5-10 موضوع فرعی است پشتیبانی شوند. این نوع موضوع خوشه ای (محتوای مبتنی بر دسته بندی) می نامند. الگوریتم های موتورهای جستجوی مدرن بستگی به آن ها دارد تا کاربران را به اطلاعاتی که دنبال آن هستند متصل می کنند.

به این روش فکر کنید: برای اینکه محتوای شما بیشتر دیده شود نیازبه کاربران بیشتری دارید–هر چه محتوای شما دوست داشتنی تر باشد با این کار ترافیک بیشتری به وبسایت خود اختصاص می دهید. این نحوه عملکرد ارزشمندی وب سایت شما را نزد گوگل با خزیدن در آن می افزاید. صفحاتی که در موضوع های اصلی بیشتر عمیق شده اند رتبه بالاتری دارند و بهترین جواب، برای اتصال آنها به درخواست اشخاص هستند.

3. صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.
هنگامی که وب سایت شما به وسیله موتور های جستجو بالا می آید، شروع به رتبه بندی می شود. تلاش برای اینکه از یک صفحه تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی محبوب را برای رتبه بندی بدست آوریم این کار شاید غیرممکن باشد، اما باید دست به کار شویم:

10 تا از موضوع هایی که ستون و تکیه بودند که در قدم اول آن ها را انتخاب کردیم برای آن ها صفحه وب ایجاد می کنیم که موضوع را مشخص می کند. –از کلمات کلیدی طولانی که در قدم دوم برای هر خوشه جمع کرده ایم استفاده کنیم.

برای مثال: یک محتواهای ستونی در سئو تعریف کنید. در بخش های مختصر کلمات کلیدی که جستجو می شود را توضیح دهید. عکس ها را بهینه سازی کنید. استراتژی سئو و دیگر موضوع های فرعی که استفاده می کنید توضیح دهید. هر محتوایی ستونی را به عنوان یک جدول محتوا در نظر بگیرید، در جایی که شما خوانندگان خود را با خلاصه ای از نوشته ها درباره موضوع های فرعی همراه می کنید در پست های وبلاگ آن را به شرح توضیح دهید.

از لیست کلید واژه های خود برای تعیین تعداد محتوای ستونی مختلف که باید ایجاد کنید، استفاده کنید. درنهایت، مباحثی که در محتوای ستون ایجاد می کنید باید برابر با تعداد محصولات، پیشنهادات و مکان های مختلف کسب و کار شما باشد و باید مقاله ای در آن تنظیم کنید. این کار باعث می شود که راحت تر به چشم اندازهای خود برسید و هم چنین مشتریان به آسانی شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند و این مهم نیست که از چه کلمه کلیدی استفاده می کنند.

هر صفحه وب شامل محتوایی است که مرتبط با چشم انداز شما و مشتریان باشد، نیاز دارد و باید شامل عکس ها و لینک هایی به صفحات وبسایت شما باشد تا تجربه کاربر از استفاده از وب سایت شما افزایش یابد. در ادامه در 4 قدم درباره لینک ها صحبت می کنیم. همچنین می توانید روابط لینک ها در سئو را مطالعه کنید.

4. وبلاگ در آن تنظیم کنید
وبلاگ نویسی می تواند یک روش شگفت انگیز برای رتبه بندی کلمات کلیدی باشد و کاربران را درگیر کند. بعد از آن هر پست وبلاگ یک صفحه جدید وبلاگ می شود که به شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو کمک می کند. اگر کسب وکار شما وبلاگی ندارد یکی راه اندازی کنید. این جایی است که شما به صورت مفصل روی هر موضوع فرعی کار می کنید و در واقع شروع می کنید وب سایت شما در گوگل به نمایش گذاشته شوید.
هنگام نوشتن وبلاگ نویسی در هر پست وبلاگ، باید سه کار انجام دهید:

1. اول، نباید کلمات کلیدی طولانی آن بیشتر از 3و4 دفعه در سراسر صفحه باشد. دراین صورت گوگل تصمیم نمی گیرد که کلمات کلیدی دقیقا با آن چیزی که اغلب استفاده می شود منطبق است. در واقع استفاده زیاد از کلمات کلیدی می تواند پرچم قرمزی برای موتور های جستجو باشد که شما کلمات کلیدی را با آن ها پرکرده اید. این می تواند باعث جریمه و پایین آمدن رتبه وبسایت شما شود.

2. دوم، موضوع هایی را که ساخته اید به محتوای ستونی پیوند دهید. شما این کار را می توانید به صورت برچسب در سیستم مدیریت محتوا (cms)،یا به عنوان انکر تکست اساسی متن در بدنه مقاله قرار دهید.

3. سوم،هر بار که پست وبلاگ را منتشر می کنید، این موضوعات فرعی را به محتوای ستونی پیوند بزنید تا پشتیبان آن باشد. نکاتی که محتوای ستونی را در موضوعات فرعی وبلاگ معرفی می کنید پیدا کنید و آن را به این پست پیوند بزنید.

با مرتبط کردن ستون و تکیه ها به خوشه ها به این روش، شما می توانید به گوگل بگویید اینجا روابطی وجود دارد بین کلمات کلیدی طولانی و موضوع کلی که شما سعی دارید آن را رتبه بندی کنید.

5. قدرت مقاله ها را هر هفته توسعه دهید.
هر پست وبلاگ و وب سایت نیاز نیست متعلق به یک موضوع خوشه باشد. برای توانمندسازی وب سایت خود در نظر گوگل، ارزشمند است که درباره موضوعات خاص درباره مشتریان خود بنویسید. این کار باعث می شود گوگل هنگام افزودن محتوا به مباحث اصلی خود، به دامنه شما توجه بیشتری کند.

با این فرض، حتما هفته ای حداقل یک بار پست وبلاگ بنویسید. یادآوری می شود شما در درجه اول برای کاربران پست می نویسیدT نه برای موتورهای جستجو. درباره چیزی که کاربران و حتی چشم انداز شما علاقه دارید بنویسید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی در جای مناسب که مرتبط باشند و کاربران را به آرامی شروع به توجه و کلیک روی سایت شما کنند.
به خاطر داشته باشید که هر موضوع به این معنی نیست که مهم باشد و هر خوشه ای که از زمین خارج می شود نیاز به محتوا دارد. شما نیاز دارید احتیاجات شرکت خود را اولویت بندی کنید. بنابراین لیستی از صفحه های وب مختلف که شما مایل هستید آن را ایجاد و رتبه بندی کنید، سپس الگویی تدوین کنید که صفحاتی را که ایجاد کردید به وسیله آن الگو به آن برسید.
لیست خود را به روز نگه دارید و اولویت بندی کنید که کدام صفحات وب به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود به بهترین روش کمک می کند.

6. یک روش لینک سازی یا لینک بیلدینگ بسازید.
مدل موضوع خوشه ای (محتوای مبتنی بر دسته بندی) امسال، یک رویکرد آینده نگر برای سئو است. اما این تنها راه افزایش محتوای وب سایت شما به رتبه های بالاتر پس از ایجاد نیست.
پنج مرحله اول ما تاکتیک های سئو داخلی قرار داده شده است. ایجاد لینک، هدف اصلی سئو خارجی است و همچنین عامل اصلی در رتبه بندی موتورهای جستجو در صفحات وب شماست.

لینک سازی چیست؟ خوشحالم که شما سؤال کردید.
لینک سازی برای فرآیند جذب لینک به وب سایت شما (که به عنوان “بک لینک” نیز شناخته می شود) از سایر مکان ها است. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه بار صفحه ای که وب سایت منبع در اختیار دارد بیشتر باشد، تأثیر آن بر رتبه صفحه وب پیوندی بیشتر می شود.
مدتی را برای به صورت عمیق تفکر کنید به تمام روش های مختلفی که می توانید لینک های ورودی به وب سایت خود را جذب کنید. از کوچک شروع کنید – شاید لینک های خود را با سایر شرکت های محلی برای پیوند به سایت های خود به اشتراک بگذارید. چند پست وبلاگ بنویسید و آنها را در Twitter ،Facebook، LinkedIn و… به اشتراک بگذارید. برای ایجاد فرصت با وبلاگ مهمان که می توانید دوباره به وب سایت خود وصل شوید. با وبلاگ نویسان دیگر تعامل داشته باشید.

راه عالی دیگر برای کشیدن لینک های ورودی استفاده از وبلاگ شما برای ارسال مقاله درباره رویدادها یا اخبار جاری است. به این ترتیب، شما این فرصت را داشتید که با یک تأثیرگذار صنعت یا سایر وبلاگ نویسان در صنعت خود ارتباط برقرار کنید.

7. همه رسانه ها (عکس، ویدئو و…) را قبل از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.
این یک مسئله کوچک اما قدمی بسیار مهم در فرآیند سئو است. همانطور که وبلاگ یا وب سایت شما بزرگتر می شود مسلما عکس ها، ویدیو ها و رسانه های مرتبط با وبسایت شما افزایش می یابد. این دارای های بصری برای حفظ توجه بازدیدکنندگان به وب سایت شما کمک می کند. اما فراموش کردن و عدم استفاده از این دارای ها که حتی از لحاظ فنی در پرونده ها یافت می شود، آسان است و این فایل ها قطعا حجمی را دراختیار خود می گیرند.

به عنوان یک قاعده کلی، فایل هایی که حجم بیشتری دارند برای مرورگرها پردازش آن ها سخت تر است و این اتفاق که سرعت لود صفحه بسیار مهم است و یکی از فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو هنگامی که محتوای شما در حال لود هستند را ایندکس می کنند.
بنابراین فایل هایی با حجم کمتر باعث لود شدن سریع تر وب سایت شما می شود و رتبه بالاتری در نتیجه های گوگل منجر می شود. اما چطور می توانید حجم فایل را هنگامی که روی کامپیوتر قرار دارد کاهش دهیم؟
اگر شما دنبال آپلود کردن عکس ها در پست های وبلاگ خود هستید برای مثال چک کنید فایل شما چه حجمی دارد؟ اگر در مکانی فایلی وجود دارد حتی فقط 1مگابایت این نظر بسیار خوب است که قبل از آپلود کردن در وبلاگ و استفاده از این فایل حجم آن را کاهش دهیم. با سایت هایی مثل TinyPNG به راحتی می توانید عکس های خود را به صورت گروهی حجم آن را کاهش دهید. این درحالی است که Squoosh که برای گوگل نیز شناخته شده است حجم فایل ها را بسیار کاهش می دهد.
در نهایت نگه داری حجم فایل در مقدار کیلوبایت می توانند به اندازه کافی از سرعت سایت شما محافظت کند.
مواظب باشید که در هنگام فشرده سازی عکس هایتان حجم واقعی فایل هنگام دوباره بازگردانی آن فایل به کامپیوتر را چک کنید. ممکن است برخی از ابزارها بسته به اندازه ای که به شما نشان می دهند دقیق نباشند. در حالی که برخی دیگر ممکن است هنگام فشرده سازی تصویر مقداری کیفیت تصویر را فدا کنند.
8. در مورد روش ها و اخبار سئو صحبت کنید و خود را بروز نگه دارید
مانند زمینه بازاریابی عمومی، زمینه موتور جستجو به طور مداوم در حال تحول است. ماندن در بالای روندهای فعلی و بهترین شیوه ها یک چالش است. اما منابع آنلاین زیادی وجود دارد که ماندن در بالای اخبار و تغییراتی که ممکن است وب سایت و استراتژی سئو شما را تحت تأثیر قرار دهد، برای شما آسان تر خواهد کرد.

در اینجا چند منبع برای بررسی وجود دارد:
1. SEOmoz
2. SEOBook
3. Search Engine Roundtable
4. Search Engine Land
5. Diggity Marketing
6. Blog Aigitali

9. ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را پیگیری کنید.
سئو می تواند زمان زیادی ببرد تا تاثیرخود را بگذارد. اگر نتوانید ثمرات کار خود را ببینید، صرف این وقت و تلاش چه فایده ای برای ما دارد؟ در اینجا معیارهای زیادی وجود دارد که می توانید به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه آنها را پیگیری کنید تا برنامه سئو خود را در مسیر نگه دارید و موفقیت آن را پیگیری کنید.
به دلیل آنکه معیارها اهمیت می دهند که ترافیک واقعی باشد (ترافیک از یک موتور جستجوی خاص). به دنبال ابزاری باشید که به شما امکان می دهد مقدار ترافیک واقعی کل خود را ارزیابی کنید و مشاهده کنید که رتبه صفحات شما تحت هر کلمه کلیدی طولانی چطور مورد هدف قرار می گیرد. SEMrush یک ابزار خوب برای گزارش دهی به شما برای این منظور است.
داشبود ماهانه درست کنید با استفاده از Excel ،Google Sheets و سایر برنامه های آنالیزگر که شما می توانید نظارت کنید که میزان جستجو واقعی شما در وبسایت تان چقدر است.
علاوه بر این، ردیابی صفحات فهرست بندی شده، مشتریان دائم، ROI، لینک های ورودی، کلمات کلیدی و رتبه بندی واقعی شما در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) می تواند به شما در شناسایی موفقیت شما و شناسایی زمینه های فرصت کمک کند.

بخش کامل SEO فرایند: هر چیزی که شما نیاز دارید رتبه‌بندی وب سایت و وبلاگ خود را در موتورهای جستجو بهبود و بیشتر کنید از اینجا دانلود کنید.

افراد اغلب در مورد استراتژی سئو این سوالات را می‌پرسند:
قدرت دامنه(Domain Authority) در سئو چیست؟
Domain Authority یا قدرت دامنه در سئو یک مقدار عددی است که توسط چندین ابزار تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده می شود و نحوه مشاهده موتورهای جستجو محبوب و قابل اعتماد وب سایت شما را اندازه می گیرد. این براساس نحوه پیوند وب سایت ها به یکدیگر در سراسر وب محاسبه می شود.

یک متخصص سئو کیست؟
یک متخصص سئو شخصی است که در بهینه سازی موتور جستجو تخصص دارد. آنها برای افزایش تعداد بازدیدهایی که از موتورهای جستجو دریافت می کنند، در بهینه سازی وب سایت ها تخصص دارند.

مدیر سئو چه کاری انجام می دهد؟
مدیر اجرایی سئو وب سایت ها را بهینه می کند تا در موتورهای جستجو بالاتر ظاهر شوند و بازدید کنندگان وب سایت بیشتری را بدست آورند. آنها در سئو های خارجی و روی داخلی کار می کنند.

نویسنده محتوای سئو کیست؟
نویسنده محتوای سئو شخصی است که به منظور نمایش محتوا در موتورهای جستجو و به دست آوردن بازدید کنندگان وب سایت، مطالبی را می نویسد. آنها عموما از سئو و بازاریابی محتوا آگاه هستند.

کار سئو چیست؟
کار سئو، مدیریت و بهینه سازی وب سایت هاست، تا بتواند از طریق موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ ترافیک وب سایت را بدست آورد.

چگونه می توانم یک متخصص سئو بشویم؟
برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو، می توانید بازاریابی را به صورت آنلاین یاد بگیرید و یا تجربه عملی را برای بهینه سازی وب سایت های خود بدست آورید. بین سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی، روش های بی شماری برای بهینه سازی یک وب سایت وجود دارد. بنابراین برای موضوعاتی که برای ناشر مهم هستند، رتبه بندی می شود.


منبع:

https://aigitali.com/seo-strategy/

 

 





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: